Szkoła Matematyki Poglądowej
Ośrodek Kultury Matematycznej
Strona główna
OKM
Czasopismo
MP
MSN
Kontakt
Mirosław Jakubiak
Odwiedzone szkoły
1. Szkoła
Mozaika
2. Szkoła
Probabilistyka
4. Szkoła
Geometria - innym
5. Szkoła
Teoria liczb
6. Szkoła
Najprostsze tematy
7. Szkoła
Izomorfizm
8. Szkoła
Przełomy w matematyce
9. Szkoła
Anomalie wymiarowe
10. Szkoła
Co i jak mówimy studentom
11. Szkoła
Najważniejsze pojęcia matematyki
12. Szkoła
Symetrie
13. Szkoła
Drogi i manowce
14. Szkoła
Aproksymacje
15. Szkoła
Matematyczne wytrychy
16. Szkoła
Maksima i minima
17. Szkoła
Matematyczne perełki
18. Szkoła
Dyskretne metody matematyki
19. Szkoła
Ważne przykłady
20. Szkoła
Kultura matematyczna - teoria i zbiór zadań
21. Szkoła
Zdarzyło się w XX wieku
22. Szkoła
Efektownie i efektywnie
23. Szkoła
Linearyzacja
24. Szkoła
Skąd to się wzięło
25. Szkoła
Elementarne, ale niebanalne
26. Szkoła
Twierdzenia z pogranicza
27. Szkoła
Matematyka w informatyce i vice versa
28. Szkoła
Pomysły
29. Szkoła
Przestrzeń
30. Szkoła
Osobliwości
31. Szkoła
Wybrane dzieła klasyków
32. Szkoła
Konstrukcje
33. Szkoła
Metody klasyczne i współczesne
34. Szkoła
NIE w matematyce i okolicach
35. Szkoła
Porządek
36. Szkoła
Pomysł czy rachunek?
37. Szkoła
Algebraiczne mocarstwo
38. Szkoła
Nieskończoność
39. Szkoła
Domniemanie-hipoteza-twierdzenie
40. Szkoła
Matematyczne obrazki
41. Szkoła
Konkret i abstrakcja
42. Szkoła
Dowody i kontrprzykłady
43. Szkoła
Wbrew intuicji
44. Szkoła
Do czego to się przydaje?
45. Szkoła
Co mi się podoba?
46. Szkoła
Podejście niestandardowe
47. Szkoła
Ekstrema
48. Szkoła
Skojarzenia i analogie
49. Szkoła
Wyjątki
50. Szkoła
(Nie)zależność
51. Szkoła
Modele
52. Szkoła
Matematyka a sztuki różne
54. Szkoła
Kolorowa matematyka
55. Szkoła
Co pieniądz robi z nami, a co my robimy z pieniądzem?
56. Szkoła
Matematyzacja
57. Szkoła
Nie uwierzę, póki nie zobaczę
58. Szkoła
Analogie
59. Szkoła
Matematyka i komputery
60. Szkoła
Błędy, iluzje, oszustwa
65. Szkoła
Uogólnienia
66. Szkoła
Podobieństwa i różnice
67. Szkoła
Na początku było pytanie
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility