19 września 1988, poniedziałek
|
09:15 |
Otwarcie Szkoły i informacja o Ośrodku Kultury Matematycznej
|
10:15 |
Jerzy Mioduszewski,
Lemat Spernera i jego konsekwencje w topologii (I)
|
12:15 |
Edmund Puczyłowski,
Elementarne zadania w algebrze
|
16:15 |
Wojciech Guzicki,
Gra w 20 pytań
|
20 września 1988, wtorek
|
09:15 |
Jerzy Mioduszewski,
Lemat Spernera i jego konsekwencje w topologii (II)
|
11:15 |
Krzysztof Ciesielski,
Topologiczne układy i semi-układy dynamiczne (I)
|
12:15 |
Edmund Puczyłowski,
Twierdzenie Hurwitza (I)
|
16:15 |
Wojciech Guzicki,
Grafy eulerowskie i ciągi rekurencyjne
|
21 września 1988, środa
|
09:15 |
Zdzisław Pogoda,
Ogląd obiektów wielowymiarowych (I)
|
11:15 |
Krzysztof Ciesielski,
Topologiczne układy i semi-układy dynamiczne (II)
|
12:15 |
Lesław Szczerba,
Pojęcia pierwotne geometrii
|
16:15 |
Zdzisław Pogoda,
Ogląd obiektów wielowymiarowych (II)
|
17:15 |
Jan Fryda,
Stożkowe
|
22 września 1988, czwartek
|
09:15 |
Krzysztof Ciesielski,
Topologiczne układy i semi-układy dynamiczne (III)
|
10:15 |
Marcin Kuczma,
Sumowanie szeregów, obliczanie całek (I)
|
12:15 |
Arkadiusz Płoski,
Rozwinięcia Puiseux, diagramy Newtona i osobliwości krzywych algebraicznych
|
16:15 |
Marek Kordos,
Ogląd geometrii nieeuklidesowych
|
23 września 1988, piątek
|
09:15 |
Marcin Kuczma,
Sumowanie szeregów, obliczanie całek (II)
|
11:30 |
Wycieczka do pałacu w Mordach
|
16:15 |
Jerzy Bednarczuk,
Stożkowe
|
24 września 1988, sobota
|
09:15 |
Jarosław Górnicki,
Kilka uwag o figurach wypukłych (I)
|
11:15 |
Zbigniew Marciniak,
Węzły i sploty
|
16:15 |
Andrzej Mąkowski,
Matematyka szachownicy
|
25 września 1988, niedziela
|
09:15 |
Jarosław Górnicki,
Kilka uwag o figurach wypukłych (II)
|
11:15 |
Andrzej Mąkowski,
Ciągi rekurencyjne
|
12:15 |
Zbigniew Marciniak,
Zasada szufladkowa i twierdzenia ergodyczne
|
16:15 |
Wacław Zawadowski,
Twierdzenie Cantora - Bernsteina
|
26 września 1988, poniedziałek
|
09:15 |
Andrzej Mąkowski,
Arytmetyka
|
11:15 |
Jan Waszkiewicz,
Ciągłość liczb rzeczywistych
|
12:00 |
Dyskusja o Ośrodku Kultury Matematycznej
|